Loading
بازم حالم خرابه یه بغضی تو صدامه به هیچکس اعتمادی نیست وقتی یاد تو باهامه تو شبام آه و سکوته دلم از آدما دوره یه جوری تو خودم اشک میریزم همه میگن صبوره تموم نمیشه این حال بدم چرا رو اسم تو خط میزدم خستم از این دل مردگی تو خونم انگار تو غربتم هنوز باور ندارم رفتنتو همش یادم میاد خندیدنتو نبودنت برام عادت نشد زنده ام با بوی تنتو