Loading
منو خیابونای بارونی تو که حال منو اصلا نمیدونی گرفتارم تو این زخمای کاری با این کارات نمک روی این زخمام میکاری خودکشی بهترین راهه برام مثل بختک نشستی تو شبام کم آوردم نمیخوامت برو چشمام نمیبینه دیگه آخه تورو شاید بمیرم تو نباشی اما بعدا دلم آروم میگیره همین امشب تورو کشتم توی قلبم نمیدونم چرا اسم تو یادم نمیره تنهایی و دلبستگی دوراهیه سخته اگه عاشق نباشی برات فرقی نداره که رفته این روزا میگذره اما دیگه حسی ندارم حتی نمیخوام بارون بیاد تایه جا به یاد تو بشینم