Loading
من درگیر توشدم از لحظه های بی کسی حس میکنم کنارمی حس میکنم دلواپسی بگو غرور من چیشد بی خاطره بی همنفس بدون تو پر میزنم تو این هوا تو این قفس این زندگی شده عذاب باید بمیرم یا برم هرجاباشم تورو دارم فکرت نمیره از سرم دلم چرا غریبه ای دنیا برات جهنمه حس میکنم نبودنت یه حس و حال مبهمه بزار ترو صدا کنم صدایه تو یه خاطره اس پرمیکشم از این قفس همیشگیم ای هم نفس