Loading
از این زندگی سخت ناراضیم از اینکه به اجبار تو با منی نمیدونم اما داری بیخودی همه آرزوهاتو خط میزنی همش دلهره ترس دلواپسی دل ِ من از این وضع ناراحته میگی سخته یک لحظه دوری ازم میدونم ولی از سر عادته داری با کی میجنگی حرفی بزن چرا لحظه هاتو سیاه میکنی اگه قصد تو دلخوشی منه باور کن داری اشتباه میکنی نگاه کن به این زندگی ِ یخی نه من دلخوشم نه تو دلبسته ای یه وقتا که دارم نگات میکنم تو چشمات میخونم چقدر خسته ای